Lördag..

Lördagen var inte allt för händeleserik, dygnade natten till lördag nu igen..
Så sjukt svårt o slita mig när jag väl får tillfälle o prata med Anja, och tids-
skillnaden gör ju knappast saken bättre... Somnade strax efter nio på
morgonen. Sov till cirka halv två när jag blev väckt... Sen mest tagit det
lugnt idag, iväg ner på donken med pappa o käka. Där det hade hänt
en sak :o

Vet inte vad som åstakommit det men skulle tro att det var någon lastbil
eller dylikt som kört in i den, men skylten var iaf helt slaktad! :D


Tanken är att bilarana ska se den från vägen men nu syns den nog bättre ifrån själva
resturangen :P



Aja nu ska jag nog lägga mig så jag får lite vettig sömn för en gångs skull varje fall...

God natt allesamans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0