Tillslut är jag hemma igen!

Efter en lång dag är jag äntligen hemma igen.
Dagen började med att jag vaknade väldigt tidigt kring klockan fem
och kände mig sjukt nyfiken på vad jag kunde fått för mail. Jag var
så nyfiken att jag omöjligt kunde somna om igen så jag bestämde
mig för att gå upp och kika mailen efter tjugo minuters funderingar.

Sen var jag i skolan mellan 8-16:30, iväg ner på bandy avslutning.
Den började med att vi var iväg och bowlade på Jernvallen först
gick åt hellvete kändes det som, endast en strike på tre serier!

Kändes som att det var 1-3 spikade käglor varenda gång för hur
jag än bar mig åt så stod det alltid 1-3 käglor rakt upp och stirrade
 på mig... Grymmt irriterande vilket ledde till att det blev bra många
spärrar. Bästa serien var den första och slutade på 131pts.

Efter detta fick vi oss en guidad tur på Göransson Arena. Sjukt stort
och det är helt otroligt hur mycket de har tänkt till när det gäller
absolut allting. På ena kortsidan ska det sitta en 60kvm stor
lcd-skärm. Den är alltså 15kvm större än den de hade på SM-finalen
i Uppsala för två veckor sedan.

Avslutningsvis gick vi till VIP-rummet på Jernvallen och åt pizza och
tårta, samt summerade säsongen och pratade lite om hur den varit
och om mål vi haft osv. Ganska trevligt ändå, och väldigt intressant
rundtur på GA. Längtar redan till första Augusti då vi får beträda isen
där inne för första gången.

Nu hade jag tänkt sova en liten stund så att jag orkar sitta uppe och
prata med Anja som är i USA, något som ingen som läser här borde
ha undgått. Idag är det nämligen tre månader sedan vi blev tillsamans,
lite trisst bara att vi befinner oss på varsinn sida av Atlanten. Men men,
that's the way it is, and there's nothing to do about it.

Nu är det "bara" 37 dagar kvar tills hon kommer hem igen. Längtar
oerhört mycket till dess. I simply love her <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0