Sommarlov!!!

Äntligen sommarlov, så efterlängtat!
I och för sig så har det väll varit ganska slappt
den senaste 1,5 veckan.
Men nu är det sommarlov officiellt :)

Vad händer i sommar då?

Till att börja med så ska jag sommarjobba på
Sandvik Materials Technology Wire i 4 veckor
börjar den 15e Juni och slutar den 11 Juli när
det är en månad kvar av lovet.

Sen någongång i Juli så har jag mitt andra
sommarjobb med hö och det tar väll någon
dag lite här och där.

Slutligen så vecka 31 blir det Classic car week
i stugan tillsamans med Anja.

Länge sen jag skrev nu. Detta har till stor del
berott på att jag inte haft tid, ork eller något
som jag tror skulle vara av intresse att läsa.


Slutligen så skulle jag vilja upplysa alla att
om 19 dagar så har jag och Anja varit tillsamans
i ett halv år! Love you darling <3

Ha ett bra sommarlov allesamans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0