ÅH!?!

Idag satt jag kvar och gjorde design inlämnings uppgift i skolan efter att vi slutat.
Cyklade därifrån med Johannes vid nio tiden hem till gustav och kikade på filmen
Dont mess with the Zohan, som jag dock sett tidigare... Börjar bli rejält trött nu så
överväger att gå och lägga mig.

Kan även tillägga att jag åt årets första glass idag på lunchen, en Mayan Mystica
grymmt gott :) ´



Cyklade förbi Anjas hus på vägen hem från Gustav, det kändes väldigt tomt
pånågot sätt. Men nu känns det i alla fall som att dagarna börjar gå vilket
är väldigtskönt.

God natt alla!

55380 minuter - 923 timmar - 5 veckor och 4 dagar - 38 dagar - 3/24 år
Kvar av längtan. Känns som en evighet men förhoppningsvis så går det
inte allt för sakta... Love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0